- Milyen területekre vállaljátok a virágkiszállítást?
- Hogyan tudok ajándékutalványt vásárolni?
- Van lehetőség virágelőfizetésre?
- Hogyan tudom megtekinteni a rendeléseim státuszát?
- Miként tudok kapcsolatba lépni Veletek?
- Mi történik, ha senki sincs otthon a kiszállítási időpontban?
- Milyen egyedi kiegészítőket vagy kísérőtermékeket ajánlotok a virágokhoz?
- Hogyan tudok ajándékcsomagolást kérni a virágokhoz?
- Lehet-e előrendelni virágokat különleges alkalmakra?
- Milyen időpontban érkeznek az online rendeléseim?
- Van lehetőség személyes átvételre?
- Mi történik, ha probléma merül fel a rendelésemmel kapcsolatban?
- Vállaltok virágrendeléseket vállalati eseményekre?
- Kérhetek olyan virágokat, amelyek nincsenek felsorolva a weboldalon?
- Vállaltok esküvői virágrendeléseket?
- Hogyan kell gondoskodni a szárított növényekről?
- Hogyan kell gondoskodni a vágott virágokról?
- Mi a lemondási policy?
- Lehet személyre szabni a virágkompozíciómat?
- Mi a nyitvatartási idő?
- Virágboltként vagy műhelyként működtök?
Milyen területekre vállaljátok a virágkiszállítást?
Szárazvirág kiszállítást országosan vállalunk kiszállítást.
Friss virág kiszállítást Budapesten belül vállalunk.
Back to Index
Hogyan tudok ajándékutalványt vásárolni?
Ajándékutalványokat online tudsz vásárolni a wesbhopon keresztül. Vásárlás esetén az ajándékutalványokat elektronikus formában küldjük el a megadott e-mail címre.
Back to Index
Van lehetőség virágelőfizetésre?
Igen, kínálunk virágelőfizetési szolgáltatást. Ez lehetővé teszi, hogy rendszeres időközönként friss virágokat kapj. Lépj velünk kapcsolatba, hogy megtudj többet erről a szolgáltatásról, és személyre szabott ajánlatot kaphass.
Back to Index
Hogyan tudom megtekinteni a rendeléseim státuszát?
A rendeléseid státuszát követheted az online fiókodban. Amint a rendelés teljesítve lesz vagy kiszállításra kerül, értesítést küldünk neked a frissített státuszról emailen keresztül.
Back to Index
Miként tudok kapcsolatba lépni Veletek?
Kapcsolatba léphetsz velünk többféleképpen. Felveheted velünk a kapcsolatot telefonon a megadott telefonszámon, emailben vagy instagramon. Továbbá a weboldalunkon is rendelkezésre áll egy kapcsolatfelvételi űrlap, ahol elküldheted kérdéseidet vagy észrevételeidet.
Back to Index
Mi történik, ha senki sincs otthon a kiszállítási időpontban?
Ha senki sincs otthon a kiszállítási időpontban, akkor a futár értesíteni fogja a címzettet és megpróbálja újra megkísérelni a kiszállítást. Ha továbbra sem sikerül átadni a virágokat, akkor a futár elhagy egy értesítést a címzettnek az újraszállítás vagy az átvételről történő egyeztetés részleteiről. Ha a második kiszállítás megkísérlése után sem sikerül kézbesíteni a csomagot, az visszakerül a feladóhoz. Újraszállítás esetén a szállítási díj ára újból fizetendő.
Back to Index
Milyen egyedi kiegészítőket vagy kísérőtermékeket ajánlotok a virágokhoz?
A virágokhoz különleges kiegészítőket és kísérőtermékeket is kínálunk, mint például gyertyák, selyemszalagok, vázák vagy tote bag-ek. Böngészd át a weboldalunkon elérhető választékot, és válaszd ki a számodra megfelelő kiegészítőket a virágrendelés során.
Back to Index
Hogyan tudok ajándékcsomagolást kérni a virágokhoz?
Ha szeretnél ajándékcsomagolást a virágokhoz, kérjük, jelöld meg ezt a kívánságodat a rendelés során a megjegyzések rovatában. Gondoskodunk róla, hogy a virágok szépen becsomagolva és kész ajándékra várva érkezzenek.
Back to Index
Lehet-e előrendelni virágokat különleges alkalmakra?
Igen, sőt ajánlott is, és nekünk is könnyebb átlátni előre az igényeket! Vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, hogy megbeszéljük a részleteket.
Back to Index
Milyen időpontban érkeznek az online rendeléseim?
Az online rendelést általában 5-7 munkanap időintervallumban szállítjuk ki. Szabadság miatt pedig több is lehet, ezt mindig jelezzük a főoldalon. Ha pontos időpontra (1-2 napos szállítási időre) van szükséged, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, és megpróbálunk megfelelni az igényeidnek.
Back to Index
Van lehetőség személyes átvételre?
Igen! A műhely helyszínén ÁTVÉTELI PONT-ot hoztunk létre, hogy személyesen is át tudjátok venni az online leadott megrendeléseket. Tudjuk, hogy sokan a személyes átvételt preferáljátok, ezért is találtuk ki ezt a szuper megoldást.
A címen egy céges épület, a Converzum található. Ahogy belépsz az ajtón jobbra egy büfét találsz, balra pedig az ügyfélszolgálatot. Itt tudnak segíteni a csomag átadásban, ha épp nem tartózkodunk az épületben. Minden hétköznap 9:00-17:30-ig tudod felvenni a rendelésed, fontos, hogy csak olyan esetben, ha előtti küldtünk Neked emailt, amiben az állt, hogy elkészült a csomag, és jöhetsz érte!
Személyes átvételi pont: 1023 Bp, Lajos utca 11-15. Converzum épület
*amennyiben készpénzzel fizetsz a helyszínen, kérünk pontos összeggel érkezz!
Back to Index
Mi történik, ha probléma merül fel a rendelésemmel kapcsolatban?
Ha bármilyen problémával találkozol a rendeléseddel kapcsolatban, kérlek, azonnal lépj velünk kapcsolatba. Dolgozni fogunk a megoldáson, hogy megoldjuk a problémát, és biztosítsuk a szolgáltatásainkkal való elégedettségedet.
Back to Index
Vállaltok virágrendeléseket vállalati eseményekre?
Igen, vállalunk virágszolgáltatást vállalati eseményekre, irodákba és különleges alkalmakra. Az elképzeléseidhez igazítjuk a kompozíciókat, hogy megfeleljenek a márka esztétikájának és kellemes atmoszférát teremtsenek. Kérlek, lépj velünk kapcsolatba a vállalati szolgáltatásainkról szóló további információkért.
Back to Index
Kérhetek olyan virágokat, amelyek nincsenek felsorolva a weboldalon?
Természetesen! Igyekszünk megfelelni az egyedi kéréseknek. Ha konkrét virágkívánságaid vannak, kérlek, lépj közvetlenül kapcsolatba velünk, és mindent megteszünk, hogy teljesítsük a kérésedet.
Back to Index
Vállaltok esküvői virágrendeléseket?
Igen, specializálódunk virágkompozíciók készítésében esküvőkre. Személyre szabott (online/ offline/ telefonos) konzultációt kínálunk, hogy megértsük az elképzeléseidet, és emlékezetessé tegyük a nagy napotok. Kérlek, lépj velünk kapcsolatba további információkért.
Back to Index
Hogyan kell gondoskodni a szárított növényekről?
A szárazvirágok tartósságának érdekében javasoljuk, hogy ne érje víz a szárukat se más részeiket, tartsd távol őket a közvetlen napfénytől (kifakulhat a színük). Így hosszú évekig is otthonod dísze lehet.
Back to Index
Hogyan kell gondoskodni a vágott virágokról?
A virágok tartósságának érdekében javasoljuk, hogy helyezd őket tiszta vázába friss vízzel, és adj hozzá virágnövény táplálékot (ez csak egy ötlet). Tartsd távol őket a közvetlen napfénytől, és cseréld le a vizet néhány naponta, illetve vágd vissza őket időnként.
Back to Index
Mi a lemondási policy?
Ha le szeretnéd mondani a rendelésedet, kérlek, jelezd nekünk a rendelés leadását követő 2 órán belül. A megadott időtartamon belül lemondott rendelésekre visszatérítést biztosítunk.
Back to Index
Lehet személyre szabni a virágkompozíciómat?
Abszolút! Szeretjük az egyedi virágkompozíciók elkészítését. Kapcsolatba léphetsz velünk közvetlenül vagy jelezheted az elképzeléseidet a megjegyzések rovatában az online rendelés folyamata során.
Back to Index
Mi a nyitvatartási idő?
Mivel nem boltként üzemelünk, ilyen értelemben vett nyitvatartási idő nincs, viszont mivel személyes átvételi pontként azonban működünk, minden hétköznap 9-17:30 között lehet átvenni a rendeléseket.
Back to Index
Virágboltként vagy műhelyként működtök?
Nincs fizikai értelemben vett virágboltunk ahova be tudsz jönni nézelődni. Műhelyünk van, ahonnan készítjük a rendeléseket, és előre leadott rendeléseket készítünk itt, amit személyesen is át lehet venni.
Back to Index